خـادمـــة القـــــرآن
خـادمـــة القـــــرآن

خـادمـــة القـــــرآن

زهره معارف

موضوع: تألیفات

مجموعه کتب آموزشی آشنایی با مفاهیم قرآن ویژه کودکان 

 

  • رنگ آمیزی حیوانات بر اساس نام حیوانات ذکر شده در قرآن 
  • رنگ آمیزی بدن اسان بر اساس اسامی ذکر شده در قرآن 
  • رنگ آمیزی خوردنی ها و آشامیدنی ها در قرآن    

کلیات در ادامه مطلب.

والدین و مربیان گرامی 

با سلام و عرض ادب و احترام 

   از آنجا که کودکان، گل های باغ زندگی می باشند، بر عهده ماست که در تربیت آن ها بکوشیم و زندگی دنیا و آخرتشان را در پرتو انوار قرآن کریم بیمه نماییم. 

    مجموعه کتابهای زیر به منظور آشنایی کودکان با مفاهیم قرآن کریم در سه موضوع حیوانات، خوردنی ها و آشامیدنی ها، و اعضای بدن انسان که اسامی آنها در قرآن ذکر شده است تهیه گردیده.  

   در این مجموعه ها سعی ما براین است که کودکان همراه با رنگ آمیزی، با مفاهیم ساده ی قرآن کریم آشنا شوند و با توجه به محدوده سنی خود با لغات به زبان عربی و انگلیسی نیز آشنا شوند.

 


 

آشنایی با مفاهیم قرآن ۱ 

(رنگ آمیزی حیوانات بر اساس نام حیوانات ذکر شده در قرآن)  

چاپ سوم// ویژه گروه سنی ۳ تا ۱۰ سال // فارسی- عربی - انگلیسی 

قیمت: 20000 تومان


  آشنایی با مفاهیم قرآن ۲ 

(رنگ آمیزی بدن اسان بر اساس اسامی ذکر شده در قرآن)   

چاپ سوم // ویژه گروه سنی ۳ تا ۱۰ سال // فارسی- عربی - انگلیسی 

قیمت: 20000 تومان


 

  آشنایی با مفاهیم قرآن ۳ 

(رنگ آمیزی خوردنی ها و آشامیدنی ها در قرآن)  

چاپ دوم/ ویژه گروه سنی ۳ تا ۱۰ سال// فارسی- عربی - انگلیسی 

قیمت: 20000 تومان


 والدین و مربیان گرامی؛ 

جهت تهیه  کتاب میتوانید درخواست خود را به این آدرس اعلام فرمایید: 

 zo.maaref@yahoo.com  

zomaaref-ir@iran.ir 

و یا با شماره همراه 09173872085 تماس حاصل نمایید 

همچنین می توانید از طریق ورود به بخش اعلام نظرات متن خود را ارسال نمایید.


نقطه سرخط - زهره معارف
سلام عزیزان
کتاب نقطه سر خط، شروع و تولدی دوباره است برای رشد و زندگی بهتر و دستیابی به کمال و حیات طیبه. با نگارش کتاب «معجزات عزت نفس» و استقبال از این کتاب، دوستان پیشنهاد دادند محتوایی در همان راستا برای نوجوانان عزیز تهیه گردد. به لطف الهی کتاب حاضر آماده شد تا نوجوانان عزیز و دوست داشتنی با ما همراه شوند و تجربه­ گر معجزات  بی ­شمار تقویت عزت نفس در زندگی خویش باشند. با تقویت عزت نفس، نگاه انسان به خودش و زندگی و جهان پیرامونش، بسیار زیباتر از قبل می­ گردد. انسان عزتمند فرصتی برای اندیشیدن به نازیبایی ­ها پیدا نمی­ کند. او مثبت ­اندیش است و زیبابین، و در عین حال بسیار هوشمند وبا تدبیر. شخص عزتمند می ­داند که عقل حکم می ­کند بهترین راه را برای زندگی خود انتخاب کند. او می ­داند فقط یک بار فرصت زندگی در این دنیا را دارد و این فرصت تمدیدناپذیر است.  آگاهانه برای زندگی­ اش تصمیم می­ گیرد و دست در دست خدا عاشقانه و مقتدرانه تا قله­ حیات طیبه صعود می ­نماید.         دعاگوی شما خوبان /  زهره معارف

نوجوانان عزیز

جهت تهیه  کتاب میتوانید درخواست خود را به شماره همراه 09173872085 پیامک نمایید

* کتاب"نقطه سر خط" قابل استفاده در کارگاه های تقویت عزت نفس با رویکرد زیست عفیفانه می باشد*

قیمت: 30/000 تومان



معجزات عزت نفس - زهره معارف
پیشگفتار

با عرض سلام و ادب و احترام

 عزت نفس یکی از موهبت‌های الهی است. با تقویت این ظرفیت خدادادی، انسان ارزش و بهای صدچندان پیدا می‌کند. انسان عزتمند علاوه بر بهره­مندی از معجزات عزت نفس در زندگی فردی، به هنجارهای اجتماع نیز کمک شایانی می‌نماید. راز زیست هنجار، داشتن عزت نفس است. انسانی که گوهر عزت نفس را در وجود خود تقویت کرده و پایدار نموده است، با هر بادی دچار تزلزل نمی­شود، قدر خویشتن خویش را می‌داند و ارزش وافری برای خود قائل است. راز برطرف کردن ناهنجاری‌های اجتماعی، در بیشتر موارد برخورد سلبی نیست. فردی که هنجارهای اجتماعی را می‌شکند، عزت نفس را در وجود خویش گم کرده است. چنین فردی بیشتر نیازمند کمک است. باید به چنین فردی یاری رساند تا گم شده خویش را بیابد. کسی که ثروت هنگفتی دارد، چشمش به دنبال مال و ثروت دیگران نیست. کسی که ارزش وافری برای خویش قائل است هرگز خود را به بهای اندک نمی‌فروشد و خود را در معرض رهزنان قرار نمی‌دهد. آری عزت نفس، شخص را در نزد خودش با ارزش می‌نماید. چنین شخصی با ثمن بخس،چوب حراج به داشته‌هایش نمی‌زند. زندگی عزتمندانه، او را از ریسک‌های خطرناک و مهلک حفظ می‌نماید. هیچ و پوچ‌ها در نظرش، ارزشمند نمی‌گردد و به سادگی به زندگی با عزت خویش پشت پا نمی‌زند. بانویی که دارای عزت نفس است، در زندگی بسیار مقتدرانه عمل می‌نماید. سختی‌ها و مشکلات او را از پا در نمی‌آورد و حاضر نیست به هر بهایی، عزت نفس خویش را خدشه­دار کند. راز انسان­های موفق، تقویت عزت نفس است. ایشان با عزت نفس، به اشاعه هنجارها کمک کرده و امنیت و آرامش را برای خود و جامعه به ارمغان می‌آورند، و هرگز با شکستن هنجارهای اجتماعی، محیط را برای خود و دیگران ناامن نمی‌کنند. برای شخص دارای عزت نفس، فرقی نمی‌کند در کجای این کره خاکی زیست می‌کند؛ چرا که زیست عفیفانه، انتخاب اوست؛ زیستی که متناسب با عزت نفس اوست. شاه کلید طلایی کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، تقویت عزت نفس افراد است. با تقویت عزت نفس، پاسداشت ارزش‌ها در جامعه نهادینه می­شود و افراد هم ضامن سعادت خود و هم ضامن سعادت جامعه می‌گردند....


نوجوانان عزیز

جهت تهیه  کتاب می توانید درخواست خود را به شماره همراه 09173872085 پیامک نمایید

* کتاب"معجزات عزت نفس" قابل استفاده در کارگاه های تقویت عزت نفس با رویکرد زیست عفیفانه می باشد*

قیمت: 45/000 تومان



ر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد